Tema: Re: Auto paruosimas pries 5K kelione
Autorius: svyt
Data: 2012-06-09 12:38:55
nedaug ten tu kalnu, sitas geras dizelis, manau turi atlaikyt. Paprastai
bedos islenda ziema pasalus. tik ziurek kondiske, man motoriuko sepeteliai
buvo nusmige, tai vaziuojant pavyko susitvarkyt pakeliui laikinai (truputi
juos istempiau) nes kai pavesi +42, o tu vaziuoji i saule, tai be kondiskes
neimanoma. Atgal, jau ipratus prie karscio ir vaziuojant nuo saules kiek
lengviau gal but butu. ir stenkis nevaziuot nakti, geriau anksti ryte kokia
3 startuot.

--
vyt/ /