Tema: Re: Auto paruosimas pries 5K kelione
Autorius: Pagonis
Data: 2012-06-08 22:23:09
jep, zapaskes reiketu, nes ir as su tuscia i europa esu isvaziaves, bet
laimei nenaudojau.
iskart pries pat kelione kazka dabar vengiu daryti,  nes senais laikais su
naujai pakeista alyva nuvaziavau iki talino ir prasuko indekla. servise buvo
supyle kazkokia lieva garliavine...
bent pries kelis tukstancius reiktu pasitvarkyti, kad islystu zmogiskasis
faktorius- kas nors nepriverzta, kas nors nekokybiska. kaip sakant, dazniau
patys ka nors sugadinam, nei sugenda savaime.
tai realiai dabar nedarau nieko spec- gal tik isimetu einamu raktu, galvuciu
kpl, izolkes, zibinta ant galvos ir reples. Svorio nedaug, bet jei reiktu-
yra po ranka bent kvaila varzta prisukti.