Tema: Re: Ar verta detis dujas?
Autorius: dzonis
Data: 2012-04-15 00:04:07
labai informatyvu. Droziau azuolines kalades ir droziu, ir neidomus man
svetimi argumentai.

"svyt"  parašė naujienų news:jmcnut$9ug$1@trimpas.omnitel.net...

Dujas benzui deti verta, atsiperka ir greitai. Ir paprasciau uz dizeli-
nereik ieskot kur pigiau nusipirkt. Dar ko gero ir pigiau, visa kita
detales, priprasi, ismoksi, zinosi.
O jei asmeniskai- nepatinka man duju kvapas, nebepatinka nepatikimi, ypac
dregnu oru benzininiai varikliai, ir vazinesiu dizeliu, net jei tai bus
brangiau nei su benzu ar dujom, ismokau elgtis ir su dizeliu jauciuosi
ramiau, bet kaip minejau kiekvienam savo, i diskusijas tingiu veltis, tai ka
parasiau patyriau savo kailiu,10 metu su benzu vazinejau, metus dujomis, ir
15 dizeliu (iskaitant darbiinius 8 nuosavus dizelius kurie vazinejo tuo pat
metu visi), tai man svetimi argumentai neidomus.

--
vyt/ /