Tema: Re: Ar verta detis dujas?
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-06 22:31:00
nu technikiniuose pagal sios temos dalyvius nebuna irasyta
"benzinas/dujos"... tai ir sakau tu (beje kaip ir as) matyt skaityti
nebemokam kad randam ta zodi dujos.. apsidujine mudu turbut:) o jie tik sast
reduktoriuka lauk ir viskas :)

"eSSas"  parašė naujienų news:jlnddg$nrs$1@trimpas.omnitel.net...

2012-04-06 21:36, Renookas rašė:
> va ir supratai kad tau arba vaidenasi arba skaityti nemoki :D

Ir kuom gi mano sutrikimai siejasi su sitos gijos tema?

S.