Tema: Re: Ar verta detis dujas?
Autorius: bomanz
Data: 2012-04-10 22:24:08
priest wrote:

Realiai perpus pigiau nesigauna. Priežastys: 30% mažiau energijos iš litro dujų;
vidutinė dujų kaina per paskutinius du metus buvo truputį didesnė nei pusę
benzino kainos; daug benzino sudega žiemą kol įkaista variklis. Man per du metus
gavosi 65% pigiau nei benzinas.

Be techninės apžiūros dar reikia keisti dujų filtus. Ok, tarkim nereikia keisti
benzino filtro- išeina panašiai.

Gali nepasisekti su įranga. Man BRC sudėjo kažkokius levus purkštukus. Kai
variklis šaltas, pirmas 3 minutes purkštukas leidžia dujas. Kol nuvažiuoju iki
BRC- viskas ok. Reikia palikti mašiną arba ieškoti kur leidžia pačiam. Vieną
pagal garantiją pakeitė, dabar kitas leidžia. Garantija baigėsi.

Gal sutaupysi dvigubai jei dėsi pirmos kartos dujas ir užliesinsi mišinį. Bet
tada kitos problemos- sproginėjančios matuoklės, sumažėjusi trauka.