Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: pjezo
Data: 2012-04-07 13:27:58
ui...
tai gi sakau ponui, kad 100 proc tokia pati situacija buvo pas mane, yranga OMVL DreamXXIN.
Taciau- TAIP gali buti kad tu esi teisus, gali tiesiog trukti slegio- kodel, priezasciu gali buti x:
-uzsikises skystos fazes filtas,
-uzsikises dujines fazes (nors sunku butu patiketi)
-sugedes reduktorius, uzstrigo toks voztuvejis auksto slegio kameroje, arba uzsikiso.
-uzsikiso magistrale nuo bako.
- uzsikiso bake esantis paemimo vamzdelis (kartais ant jo buna tinkliukas toks),

zodziu asmeniskai ais daryciau taip:
pasiimciau kompa, kabeli- jungciau ir ziureciau. jei mato davikli, ziureciu koks slegis, pravaziuociau logindamas parametrus ir ziureciau kad jis krenta.
patikrinciau dar vakumo zarneles einancias i reduktoriu, ipatingai jei varklis turbininis.
tada jau visa kita tikrinciau...