Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: pjezo
Data: 2012-04-05 21:40:41
Siap jau tas sensorius (tiksliau ta dalis kur matuoja slegi LPG rampoje) atlieka tik viena vaidmeni- kritus slegiui LPG  perjungia ant benzo.
Dabar ji nemato slegio ir perjungian i LPGis karto gryzta ant benzo.
Dujininku teigimu- gan daznas gedimas, sensoriaus gyvavimo laikas buana apie 2-3 metelius dazniausiai.
Teko su tuo paciu susidurti, bei paklausineti dujininku ka daryti jei tokia fygnia ivyks tolimesneje kelioneje, jei dar reikes numinti koki viena kita tukstanti KM.
Dujininkai aiskino, kad yra vienas variantas- tiesiog uztrumpinami du laidai, ir tada LPG kompas matis pastovu 3 baru slegi. Vienintelis minusas- pasibaigus dujom automatiskai nepersijungs, pajausi kad trukcioja, teks rankiniu budu isjungti.
Neteko pabandyti, gal kada rekes tiesiog idomumo deliai, isbandyti ar veikia.

Kompa galima apgauti uztrumpinat i davikli einancius laidus:

Trumpinama "juodas/oranzinis" + "juodas/raudonas"

beja, setaltas kazkoki turi, pasidomek pas juos gal tinka, ar gal gali atvezti OMVL
http://setaltas.lt/goods/search,1/gid,8014/Map-sensorius-sequenziale.html

P.S. jei jau turi tokia iranga ir rankos/galva yra- gali isigyti ar suslituoti (kainuos apie 10 Lt jei turi kompa su COM portu, su USB biski brangiau gali but) laida ir nemokamai atsisiuti programa - pats galesi reguliuotis ir ziureti kas ten vyksta:)