Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: arulis
Data: 2012-04-05 23:22:40
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
news:jlkov9$kof$1@trimpas.omnitel.net...
> Siap jau tas sensorius (tiksliau ta dalis kur matuoja slegi LPG rampoje)
> atlieka tik viena vaidmeni- kritus slegiui LPG  perjungia ant benzo.
> Dabar ji nemato slegio ir perjungian i LPGis karto gryzta ant benzo.
taip ir itariau, tik galvojau kad ten kokia fignia mechanine , bet stovi 2
kazkokios mikroschemos ir kurias ateina vamzdukai.datasheetu neskaiciau.

> Dujininku teigimu- gan daznas gedimas, sensoriaus gyvavimo laikas buana
> apie 2-3 metelius dazniausiai.
atlaike 6

> [...]
> tokia fygnia ivyks tolimesneje kelioneje, jei dar reikes numinti koki
> viena kita tukstanti KM.
> Dujininkai aiskino, kad yra vienas variantas- tiesiog uztrumpinami du
> laidai, ir tada LPG kompas matis pastovu 3 baru slegi. Vienintelis
> minusas- pasibaigus dujom automatiskai nepersijungs, pajausi kad
> trukcioja, teks rankiniu budu isjungti.
> Neteko pabandyti, gal kada rekes tiesiog idomumo deliai, isbandyti ar
> veikia.
>

> Kompa galima apgauti uztrumpinat i davikli einancius laidus:
>
> Trumpinama "juodas/oranzinis" + "juodas/raudonas"
reika gal per kokia varza, kad taip nesupalinus kazko.

> beja, setaltas kazkoki turi, pasidomek pas juos gal tinka, ar gal gali
> atvezti OMVL
> http://setaltas.lt/goods/search,1/gid,8014/Map-sensorius-sequenziale.html
jo jau buvau rades sita. is isvaizdos 1:1 , tik negalvojau kad jo kaina 150
..

> P.S. jei jau turi tokia iranga ir rankos/galva yra- gali isigyti ar
> suslituoti (kainuos apie 10 Lt jei turi kompa su COM portu, su USB biski
> brangiau gali but) laida ir nemokamai atsisiuti programa - pats galesi
> reguliuotis ir ziureti kas ten vyksta:)
gal kada ir pasijungsiu. dabar neaktualu

aciu Pjezo uz mintis