Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: netavoreikalas
Data: 2012-04-07 12:23:34
nepanasu kad blogai kazkas su slegiu, ne su davikliu?

From:	"arulis" <aruliss@gmail.com>
	Newsgroups:	omnitel.autos
	Subject:	Re: lpg slegio sensorius
	Date:	Fri, 6 Apr 2012 19:27:23 +0300

su vaziavimu ant duju isisprende, bet yra kazkoks bugas del aplamai
vaziavimo, nevalina - nepaduoda pakankamai duju ant gazo. net prie
pilno gazo ne riebus , kaip anksciau buvo , o liesas misinys (pagal
lambda matau). tik ant laisvu dirba be priekaistu.

kaip ten jis gaza ta jaucia? jei per vakuumo davikli esanti tame
paciame MAP sensoriuje, tai jis isduoda  prie vakuumo 0.78v, prie
atmosferos slegio 1.7v . bandziau paduot per varza 5v, tas pats, panasu
kad nereaguoja kompas i ji visai.