Tema: Re: vienaturiai
Autorius: Darius
Data: 2009-05-18 14:52:07
sedejimas skonio reikalas, vienim didelis pliusas, kitiems minusas sedet
kaip ant taburetes :)
didelis pliusas tiems kam sunku isest ir islipt, cia kas turi kokiu nors
sveikatos problemu.
As nenprejau labai dideles masinos, o imant pvz oktavia ( 580/1630 litru )
vs corola verso (415/1760)
tai man pas oktavia dar labiau patiko. Nes nesulankscius sedyniu pagazine
didesne ir nei auksti.