Tema: Re: vienaturiai
Autorius: Romas
Data: 2009-05-18 14:19:05
ok , turiu ir Picnic, tos masinos paskirtios atitinka "pavadinima", tam ir pirkta.
galine eile sedyniu sandelyje palikta nuo pirkimo dienos.
2 , net 3 zvejai susedame i masina su VISA reikalinga manta.viskas iki katilo
zuvienei,
bei maisas sausu malku.Apie zukles irankiu deklus ir kita manta net nesneku.Valtis ant
stogo,
variklis bagazineje.

aisku kasdieniniame vazinejime tiek vietos nereikia, bet atperka malonumas sedeti
auksciau ir
matyti situacija kelyje geriau nei is sedano. Sitai masinai daugiau reikalavimu
nekeliu, kitiem
tikslam yra ir kitos masinos.
Bagazine su pasatu nelyginsiu, ten netilptu tai ka vezu dabar, patikek, bandytas
reikalas.

romas