Tema: Re: vienaturiai
Autorius: Salamaleikum
Data: 2009-05-18 11:32:36
nu tas tai taip, bet jei paemus sakykim 2004,2005 metus toyota uzkelta kaina
lyginant su touranu. As asmeniskai tik is situ vienaturiu rinkciausi (jei
kisene leistu) ir manau toyota pirma mano pasirinkime butu. Poto ziureciau i
tourana, toliau zafira (naujesne), poto scenicas :), ir poto visi kiti. Bet
cia aisku priklauso daug nuo finansu, o jie daznai privercia pasirinkti ne
tai, ko labiausiai nori.