Tema: Re: vienaturiai
Autorius: Spakains
Data: 2009-05-18 14:17:44
Nu man regis visiem pliusas yr tai kad aukščiau sėdi, man asmeniškai tai
kaip tik minusas, blin važiuoji paskum kaip su gazele, dar gerai kad
vairas ne horizontaliai dislokuotas, kaip autobuse kokiam. O jau jei
jamt biudžetinį universalą, tai octavia, nors ir menkai tedžiuginantis,
bet visgi yr visai kaip ir kandidatas.