Tema: Re: DAC akcija
Autorius: old+tired
Data: 2012-04-01 21:30:51
Zinau viena didziuju LT prekybos tinklu, kuriame nebus NIEKADA
Terpentino/DAC produkcijos kol:
1. Terpentinas bus vienas vadovu/tures itaka/kisis/dalyvaus imones veikloje;
2. Pirkimu skyriuje dirbs tas uz autochemija atsakingas zmogus, kuris dirba
iki siol.
Paklausus kodel, paaiskinimas buvo labai paprastas - "nepernesu sito
pasikelusio zmogystos, kuris viska zino ir visus moko, kol galesiu rinktis,
niekada nepirksiu siu produktu"...