Tema: Re: DAC akcija
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-03-29 11:59:49
G12++ (TL774G). Šią specifikaciją DAC planuoja gaminti (aprobacijos jau
yra), bet neišku kokia būtų jo paklausa.
Man asmeniškai dar neteko matyti, kad LT kažkas rimtai šioje srityje dirbtų.
Mūsų DAC G12 OAT atitinka G12 (TL774) ir G12+(TL774F)
Tai labai panašios specifikacijos ir vargu ar Jūs pajausite skirtumus. Čia
veikia labiau psihologiniai momentai.