Tema: Re: DAC akcija
Autorius: esguires
Data: 2012-03-30 00:29:36
zmones tokie gyvunai, kurie niekada nepasimoko. pamenu stadione pries 20
metu 20 durniu paskui viena kamuoli begiodavo, ir dabar tas pats. o tuo
tarpu vienas veikejas kamuolius padavinejo ir krepsius nesiojo, o dabar jis
ohoho kiek pasieke... bet yra du "bet":
1. nemanai, kad tie begiotojai leidzia laika taip, kaip nori ir nepisa sau
proto ko kas kur siekia ir pasiekia ar nepasiekia.
2. jei jau apie pasiekimus, tai su visa pagalba kiguoliui, jis tavo nuomone
bent salia adomo mickeviciaus literaturinio talento poziuriu stoves?