Tema: Re: DAC akcija
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-03-20 10:51:09
Apie tai jau ne kartą rašiau, mes einame kitu keliu, geriau gaminti mažiau,
bet gerai. Gal mes PC atsirasime šiek tiek vėliau, bet kokybė tikrai
nenukentės, esu įsitikinęs bus verta palaukti. Ir visi tie produktai kurie
yra išbandyti ir įvertinti, savo laiku vadinsis DAC. Esu tikras DDX-10 irgi
vadinsis DAC DDX-10 :)

--

Best regards,

Dainius Danushis
Director
Danushis Chemicals, Ltd - Lithuania
Tiekeju str. 27G 97187 Kretinga, Lithuania
Tel.: +370 445 51085 /Fax: +370 445 79353
Mob: +37069848248

www.danushis.lt
mailto:info@danushis.lt