Tema: Re: kas yra motociklas?
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-01 20:38:47
On 03/01/2012 06:03 PM, svyt wrote:
> pasatas gamintojo sertifikuotas kaip automobilis, ka nors pakeist sudetinga.

tai nieks nieko ir nekeicia tech pase. tiesiog lietuvoj administracine 
atsakomybe numatyta uz KET pazeidimus, o ne uz kazkokio tech paso 
klaidinga interpretacija. tu rimtai manai, kad as issilaikes A 
katerogijos teises, kur teorine dalis paremta KET savokomis ir 
formuluotemis. as jas ka - siaip sau mokiausi? o ten aiskiai parasyta - 
beveik visos tr. priemones, kurias mes pagal ipratima vadinam 
automobiliais, susisiekimo ministerijos patvirtinta nuomone yra 
motociklai. ka tas vargsas gamintojas gali pakeist, jei burai lietuviai 
pas savo susigalvojo tokia tvarka?
daugelio vazinejanciu tr. priemoniu artimosios sviesos irgi gamintojo 
buvo suprojektuotos pasisviesti tamsoje, bet lietuvoj KET liepia jas 
isijungti diena. ka - ne tas pats?
beje, KET ivardija, kuriuos gamintojo pateiktus duomenis reikia 
vertinti, nustatant tr. priemones rusy, siuo atveju atpazystant 
motocikla - ratu skaiciu, variklio turi ir maksimalu greiti. vat juos 
vairuotojas ir turi vertinti, o apie kazkokia mistine M1 kategorija as 
nesu girdejes ir neprivalau buti girdejes, nei ka ji reiskia, nei is kur 
atsiranda, nei ka su ja veikt. pasiskaitau KET - issiaiskinu kas yra 
motociklas, issilaikau A kategorija, ir vairuoju vw pasat. uz ka mane 
turetu bausti, koki istatyma pazeidziau? ko gero tokiu atveju as pats 
galeciau jaustis nukentejusiu, nes istatymai yra klaidinantys - 
isaiskina zmogui, kas yra motociklas, jis sumoka pinigus uz A 
kategorijos teises, o poto jam sako, kad jos netinga ir jis turi 
issilaikyt dar vienas. kas uz tai turetu atsakyti?

>