Tema: Re: testu 'perliukas' prie to pacio
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-29 21:24:06
dar pridesiu kad nebepamenu ir nebeidomu, nes su tavimi konstruktyviu
sprendimu ir pokalbiu nerasi.

"CodeC"  parašė naujienų news:jilsd1$ri6$1@trimpas.omnitel.net...

On 02/29/2012 08:47 PM, Renookas wrote:
> as taves paklausiau ar apie sita filtra

pezo 106 filtra, tiksliau negaliu atsakyt - sorry :)))
kuo cia apsimeti rimta veida nutaises? tavo uzsakymu lapai kazkaip
keicia tai, ka as radau po kapotu? ar tu manai, kad as durnas ir tas
izolke apvyniotas filtras yra mano fantazijos vaisius?