Tema: Re: kas yra motociklas?
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-29 22:25:13
On 02/29/2012 10:20 PM, Signalizacija wrote:
> Nei velnio
> passtas skirtas vezti mesla ir siaip visoki geri ukininko fermoj tai vat ne
> mocas gaunas. Be to su juo galima vilkti sugedusi passata tai jau antras ne
> moco pozymis :)

jei rimtai, tai neisivaizduoju kokie analfabetai rase ta KET. skaitau ir
graudu skaityt. dar graudziau skaityt newsuose triedzianciu
protagumbius, kurie siulo isijungti sviesas , nes reikia aklai
vadovautis KET, o ne savo galva, o KET parasyta, kad diena reik vazinet
su lempom. gaunasi, kad tie, kurie aklai nemastydami vykdo KET
nurodymus, yra 100x didesni ir daznesni pazeidejai.