Tema: Re: KET klausimas
Autorius: infernal
Data: 2012-03-01 11:14:12
Piesti nelabai moku, bet kazkas gavosi. Paemiau zemelapi is maps.lt

Jeigu is Lvovo g. atvaziuoji - zenklas "P zona mokama". Zenklas "Zonos
pabaiga" yra salia "Zonos pradzios", tik apsuktas. Kitam gale jokiu
"zonos pabaigos" zenklu nera, "pradzios" taip pat. Jeigu atvaziuoju i ta
pacia teritorija is Slucko g., tai jau stovi zenklas "P" ir nurodo kaip
reikia parkuotis. Apie mokama parkavima jokiu uzuominu.

Taip kaip cia reikia daryti, pvz Lvovo g. 13 namo vidiniame kieme reikia
moketi uz parkinga ar ne? Apskritai idomu kur ta "Zona" baigiasi, ar ji
galioja ir Seimyniskiu gatveje? :)

Ivaziavimus i kiemus pazymejau geltona, melyna ir orangine. Mane
labiausiai domina melynas ivaziavimas :)

KEdai, gal tu turi komentaru? cia visai netoli savivaldybes :)