Tema: Re: opelio remontuks
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-27 19:45:04
nu atsiprasau uz toki neapsiziurejima. Daug ar ne daug, bet kai 40% negauna,
tai tiek klientui irgi negali duoti, o kazkiek uzsideti ant vazinejimu ir
t.t. turi. Is principo gryztant prie pradinio klausimo tai sakyciau kad jei
detales normalios tai 700 Lt su ma yra normali suma uz toki darba.

"ramunas"  parašė naujienų news:jig7q1$h92$1@trimpas.omnitel.net...

as snekejau apie tokias kainas ... kazkaip pamaniau, kad visi servizai tiek
gauna standartiskai.... jei klydau nu sory tada :) dar buvau isitikines, kad
servizas uz detales neima daug :)
sorry je isuklaidinau :)