Tema: Re: opelio remontuks
Autorius: ramunas
Data: 2012-02-27 16:30:48
jei nesi sutvertas tepaluose krapstytis iki alkuniu tai zhinoma geriau net
nepradeti :) man asmeniskai patinka pasikrapstyti su buteliuku alaus :)
zhinoma garazas ir visi yrankiai vietoje ir jei ka patekinti, pavirinti ar
pakaitinti reikia tai darbe galimybes pilnos ... jei viso to netureciau tai
tikrai neuzsiimineciau niekuo :)