Tema: Re: opelio remontuks
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-27 19:43:17
tai jo, be pigiau uz trw nieko nera tam paciam intercarse...

"Audrius R."  parašė naujienų news:jig7fh$gv4$1@trimpas.omnitel.net...

Tu man atrodo mane su kažkuo painioji. Aš niekur nesiūliau 40% nuolaidų.
Tiksliau ne aš jas siūliau. Antra aš niekur nesiūliau TRW. Ten Opel
Zafira, jam TRW kaži ar reikalingi. Trečia aš net kelis kartus
pakartojau, kad nekalbu konkrečiai apie šitą automobilį, nes nesiruošiu
dėl ginčo eit ir žiūrėt ar pigesni gamintojai/pakuotojai siūlo kažką
konkrečiai šitam modeliui, todėl aiškiai paminėjau - imant statistinį
auto. Na o dėl spyruoklių, nematyčiau poreikio jas keisti su kiekvienu
stabdžių remontu, matomai dėl to jų niekas ir nepaminėjo. Relax :)