Tema: Re: opelio remontuks
Autorius: Dovydas
Data: 2012-02-27 15:28:16
na man bruzinosi ten jau gan ilgai, nuvaziavau tiap ~1000km, nes nebuvo kaip
kitaip daryt, tai pilnai tikiu, kad ir bugnai taip susiede. pastaruoju metu
kartais taip ir silpniau stabdydavo, tipo spaudi stabdi, bet nestoja taip
kaip iprasta..
as nuvaziavau, kad man kaladeles tik pakeistu, bet jie va atskambino,
isvardino blogybes ir suderinom kaina - na jie isvardino medziagu kainas ir
paskui suma pasake :) siaip minejo, kad cia tiek reikia daryt, jei dar pats
vazinesiu su ja bent 2 metus, kitiap matyt nelabai viska reiketu keist :)
atsiimt zadu tik vakare dar.

aij is kitos puses stabdziai ne tas dalykas, kad cia taupyt labai deretu..