Tema: Re: netavoreikalas ir kt. dujininkams
Autorius: netavoreikalas
Data: 2012-02-24 08:56:32
stag gamina tik elektronika ir ta elektronika tikrai labai nebloga,
nezinau kas ten per zing stebuklas, bet tikrai nereikia to stag bijoti.
galima butu komplektuot ja su brc purkstukais, tik jau kaip sakiau
kaina tokia pati kaip ir pilnai brc irangos. ten reduktorius bus
vienoks ar kitoks kazkiek, jokio skirtumo, galima deti lenkiska shark,
tai tas pats kas ir brc genius. mano volvo T6 200kw su zavoli
reduktorium ir net valtek purkstukais vaziuoja jau ne pirmi metai….