Tema: Re: netavoreikalas ir kt. dujininkams
Autorius: netavoreikalas
Data: 2012-02-23 22:29:35
ne, tas pasiulymas nera sudas, tik kad man atrodo brangus pagal iranga,
stag iranga su reg purkstukais kokie 1900 turbut iseitu. bet tik ne
sitam saabui tokia iranga deti. as tikrai nesutikciau nieko kito deti
tik brc, tikrai vaziuos geriau, sita iranga bus su can, ji moka
nuskaityt klaidas kas susije su blogu misiniu ir pasikoreguoti kaip
reikia.