Tema: Re: netavoreikalas ir kt. dujininkams
Autorius: audrius
Data: 2012-02-24 00:41:11
na, cia lyg surashyta zing elektronika ir omvl reduktorius - tai jie geresni nei stag lygio?
reikia nepamirsht, kad auto ~150kW

p.s. kiek pats tokia iranga padarytum? kad ir tie patys reg su tarkim kazkuo laipteliu geriau uz stag?

"netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> parašė naujienų news:ji67je$5dv$1@trimpas.omnitel.net...