Tema: Re: netavoreikalas ir kt. dujininkams
Autorius: Nitro
Data: 2012-02-23 21:01:10
viskas su tuo brc gerai. Jei desi ne BRC - kreipkis i slava.

"audrius"  wrote in message news:ji5uhn$su3$1@trimpas.omnitel.net...

ne, reikalas tame, kad patys BRC vilniu kaip kontora yra sakykim ne pacios
auksciausios reputacijos o vat apie iranga
tai nezinau daug, kiek draugai/pazystami dejosi, tai dvejopu nuomoniu,
vieniems gerai, kitiems - vidutiniskai
apie egs visiskai nieko nezinau

nu gerai, jei tarkim vietoj REG fast butu kiti purkstukai - tarkim Keihin
kiek pabrangtu visas montavimas