Tema: Re: vilniečiams ir Vilniaus miesto svečiams
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-10 12:54:34
Ne visa laika gaudavo tas 6 shtukes, medikams pagal stazha taiko koeficienta kazhkoki ten. O pencyja apskaiciavo paėmę laikotarpius, kuomet gaudavo mizerna alga. Beje pas mano teta panashiai - dirba visa gyvenima gydytoja, gauna ne 6KLt, bet kaip panevėžy - neblogą algą, o pensiją jai paskaičiavo irgi neadekvačią. Bet tetos skaičių neatsimenu, nei algos nei pensijos.