Tema: Re: vilniečiams ir Vilniaus miesto svečiams
Autorius: KEdas
Data: 2012-02-08 11:24:36
2012.02.08 10:49, ramunas rašė:
> P.S. si savaitgali truputi turne po miesto klubus buvo tai... sedi i taxi
> ... pasakai adresa uz poros km ... o jis net nejungia taxometro ...
> paprasius tai padaryti pradejo stabdyti ale tipo gazdinti, kad nevesh... ir
> rekia ... 10Lt ! ramiu veidu sakau OK ... atvaziavus paduodu 5Lt ir paprasau
> kita karta ijungti taxometra ... akis isputes i veida grasina, kad atsimins
> mane ir kita karta bus tipo pyzdiec man... ir taip is 4 vaziavimu buvo 2
> kartai su skirtingu imoniu taxistais...
> kuris is musu liko nuskriaustas ?

Tu, nes susigadinai nuotaiką ir negavai nuo taksistų priklausančios GPM
dalies aplinkos tvarkymui.
Kitą kartą paimk čekį ir, pamatęs neatitikimus tarifams, pristatyk
savivaldybėn su skundu.
Beje, taksistai neturi teisės atsisakyti vežti jokiu atstumu. Įsėdimo
mokestis tam ir numatytas, kad žmonės nepiktnaudžiautų važiuodami po 20
metrų taksi.