Tema: Re: vilnieciams ir Vilniaus miesto sveciams
Autorius: vaikis_dirba
Data: 2012-02-09 10:08:57
Gali argumentuotai, be emocijų, paaiškinti, kodėl žmogui, neišdirbusiam
tam tikro laikotarpio, reikėtų mokėti pašalpą. Ir apie tuos "darbingus,
nieko nedirbančius, kontroliuojančius kelis dirbančius", plačiau prašom.
Labai įdomu pasidarė, kiek jų ten nieko nedirba ir kiek jų vienas
dirbančių kontroliuoja. Matau daug žinai, tai apšviesk, nes baisu
pasidarė, kad mane viena dirbantį, 0,3 nieko nedirbančio kontroliuoja.