Tema: Re: vilnieèiams ir Vilniaus miesto sveèiams
Autorius: Ozas
Data: 2012-02-08 11:55:18
dienos metu taksi isleido kliento. Priejau, sakau pavesk mane ~700 m. Sako
kiek duosi. Sakau 5 lt.
Tai vos nx nepasiunte:)

Ar normalu?

Ozas

"ramunas"  wrote in message news:jgtcuc$fue$1@trimpas.omnitel.net...

P.S. si savaitgali truputi turne po miesto klubus buvo tai... sedi i taxi
.... pasakai adresa uz poros km ... o jis net nejungia taxometro ...
paprasius tai padaryti pradejo stabdyti ale tipo gazdinti, kad nevesh... ir
rekia ... 10Lt ! ramiu veidu sakau OK ... atvaziavus paduodu 5Lt ir paprasau
kita karta ijungti taxometra ... akis isputes i veida grasina, kad atsimins
mane ir kita karta bus tipo pyzdiec man... ir taip is 4 vaziavimu buvo 2
kartai su skirtingu imoniu taxistais...
kuris is musu liko nuskriaustas ?