Tema: Re: Muzika
Autorius: karloff
Data: 2011-12-25 13:34:55
neapsimetinek :) ausines labai smarkiai uzglushina aplinka su visom
pasekmem. garsiai klausant mashinoj tikrai daugiau aplinkos garsu ishgirstum
nei garsiai su ausinem :)

"Signalizacija"  parašė naujienų news:jd4ksu$28h$1@trimpas.omnitel.net...

nu parodykit ta punkta kuris neleidzia su ausinem vairuot
Beje niekaip nesuprantu kaip jos gali maisyt vairuot