Tema: Re: Muzika
Autorius: Driven
Data: 2011-12-24 22:26:13
O kai muzonas kala belenkaip, bet ne per ausines, tai jau nebepavojinga?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jd4nak$4s2$1@trimpas.omnitel.net...

nu lyg ir nėra, bet kai laukiau teises lyg buvo - ar tiesiog dėstytuvas
sakė, kad nereikia taip daryt

O ir va
auto.delfi.lt/advice/muzikos-klausymas-per-ausines-vairuojant-pavojingas-uzsiemimas.d?id=51490495

Tuo labiau - pabandyk, kerta per orientaciją...