Tema: Re: Pre-Icer - gal kas bande?
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-24 21:55:43
siandien lijo ir salo, ko pasekoje uzsidejo ledukas ant stiklos. si priemone
ji iveike. aisku jau kazkiek ilgiau nei serksnui ar plonam ledukui
susidarius, bet esme tame kad nereikejo gramdyti. tik kita beda jei is kart
vaizuoti, tai ant stiklo lijo ir bande salti is karto, nes stiklas nebuvo
siltas, bet dac langu ploviklis ir valytuvvai visai normaliai su tuo kovojo

"ufonaut"  parašė naujienų news:jd4eh8$rmj$1@trimpas.omnitel.net...

Kam is esmes jis skirtas? Serksnui iskritusiam ryte, ar ir pries leduka
efektyvus kazkiek?

"Reikia leisti stiklams susilti" - stiklams susilus nebereikes ir jokiu
priemoniu, ir gramdymo. 15minuciu laukti kol susils - ne iseitis.