Tema: Re: Pre-Icer - gal kas bande?
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-12-23 16:27:41
Su DAC ice breaker tai aš naudoju šitaip. Sėdu į mašiną užkuriu paleidžiu
langų apipūtimą, nupurškiu visus stiklus ledo tirpikliu, leidžiu mašinai
pašilti ir važiuoju. Kol išsuku iš savo gatvelės stiklai pakankamai sušyla
ir tada valytuvais nubraukiu visą skystį nuo stiklo. Galima ir niekur
nevažiuoti, bet reikia leisti stiklams sušilti, nes priešingu atveju su
valytuvais nubrauksi ledo tirpiklį ir stiklai gali vėl apšalti. DAC as
neturi glikolio, todėl nerūdyja mašinos skardos, ir stiklai nebūna
riebaluoti.