Tema: Re: kaip uzsiregistruosi SEB`e ?
Autorius: Korke
Data: 2011-12-21 09:46:36
na jei tai vienintelis miesto pastas, kaip galbut Siauliuose tai tikiu,
Vilniuje centriniame irgi yra atskiras siuntu skyrius, kur nestovi
kruvos pensininku ateje pensiju, pasalpininkai, issiuntejai kazko, siaip
ateje papizdet', ten kreipiasi tik pasiimti siuntu. Bet mes manau kalbam
apie eilini butuko dydzio pasto skyriu mikrorajone.
Ar siauliuose ir turguje stovinciame kioske yra mesos, zuvies, darzoviu,
gerimu skyriai su atskiru personalu kiekviename ?