Tema: Re: kaip uzsiregistruosi SEB`e ?
Autorius: Korke
Data: 2011-12-20 17:42:29
On 2011.12.20 17:23, bleketas@work wrote:
> tai kad trijuose pastuose skirtinguose kuriuose esu buves yra atskiras
> langelis siuntiniam, ir ten pencininkai nieko negauna ir nedaro prie jo.
> koraluose pvz prie to langelio netnera darbuotojos, paskambini duru
> skambuciu, islenda, paduoda siuntini ir atgal i kamurke. Ir dalampe visi
> pensinykai eileje.

xz... lazdynuose be mineto langelio yra dar trys, per visus tik 2
pastininkes buna, tenka gyvoj eilej stovet prie kazkurio is tu triju,
ten paziuri doka, paziuri kompe, nueina i kamurke, atnesa pasylke,paima
autografa. Kadangi anas iki 19 dirba as praktikuoju apie 18:45 lekt, tai
paskutinius pora kartu zebai neuzsiroviau ant nieko gausaus.