Tema: Re: eGzpertams Y pagElba :)
Autorius: padugne
Data: 2011-12-15 10:53:48
On Thu, 15 Dec 2011 09:37:45 +0200, Tomas wrote:

> Tai vat viskas ir aiškėja. Vidutinis vokietis tikrai nevažineja 2k. per
> metus iš Belgijos į Lietuvą savo automobiliu. Greičiausiai 2k. per metus
> nevažinėja į Alpes iš Belgijos slidinėt, o jei ir važiuoja tai
> vidutiniam vokiečiui atstumas iki Alpių 2k. mažesnis nei vidutiniam

Jei dauguma vokieciu ten vaziuotu su masinom tai visos alpes pataptu
vienu dideliu parkingu :)

Seip tie vokieciai kurie gyvena toliau nei kokie 300km atstumu skrenda
lektuvu arba susimeta minibusui jei didele chebra. Pats pernai irgi
skridau, su AirFrance 2 zmonem isejo pigiau nei vaziuot masina. Ir
nereikejo 2x800km vepsot i nuobodu autobana. Simet irgi turbut skrisiu.
Visi transferiai puikiai sureguliuoti, aerouoste sedi i busika kuris
paleidzia prie hotelio duru ir griztant paima nuo hotelio duru.

> belgui. Taip pat vidutinis vokietis ko gero apskritai nėra buvęs
> Paryžiuj, ką jau ten kalbėti apie Paryžių su nuosavu automobiliu
> (wehrmachto tankistai jau turbūt baigia išmirt)... Kokius 10000km jau
> galim drąsiai nubraukt ...

Ka ten paryziui, dauguma vokieciu nei kart gyvenime ner buve
tolimesniuose nuosavuose miestuose, nebent su kokia turistine grupe.
Kokiam nors stutgarte pirmo sutikto paklausi ar kada gyvenime buvo
hamburge ir greiciausiai gausi atsakyma "ne, o ko man ten?".

Panasiai ir pas mus, as pvz irgi nesu buves daugelyje lietuvos miesteliu.
Bo nesugalvoju ko man ten trenktis. Nebent kada padaryt turistini "zygi
po lietuva", bet tai butu totaliai vienkartine akcija.

Seip zmogaus aktyvios veiklos zona (darbas-namai-apsipirkimas-gimines)
nelabai priklauso nuo valstybes dydzio. Labiau nuo apgyvendinimo tankio.

--
kthxbai.