Tema: Re: eGzpertams Y pagElba :)
Autorius: padugne
Data: 2011-12-11 13:26:26
On Sun, 11 Dec 2011 21:25:05 +1100, Edvinas wrote:

> 30kkm ten yra dviejų-trijų metų senumo mašinoms. Ir ne per metus, o per
> tuos 2-3 metus.

Triju. Vokietijoje pirma TA (isskyrus taxus) yra po 3 metu, todel TUV
informacijos apie 2 metu masinu ridas praktiskai neturi. Veliau kas du
metai, t.y. 5, 7, 9 ir t.t. Bet grupes vistiek vadinasi 2-3, 4-5 ir t.t.

> Tame straipsnyje minimi skaičiai rodo, kad vokietukai su auto nuvažiuoja
> 10-15kkm per metus.

Statistika seip buvo 13tkm, musu koleigai kaip visada veikia selektyvi
atmintis. Naujos pirmus kelis metus paprastai daugiau, veliau maziau.
Analogiskai ir pagal modelius - visokios korsos ir jariai paprastai
nuvaziuoja maziau uz vidurki, koks nors pascatas tdy universalas be abejo
daugiau.

--
kthxbai.