Tema: Re: eGzpertams Y pagElba :)
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-13 12:05:14
On Tue, 13 Dec 2011 11:39:46 +0200, Pi. <juobar@googlomailas.com> wrote:

> o siaip tai.. padugnes ir tavo statistiku lyginti negalima..
> nes... TUV pateikia automobiliu ridas..  o tu pateiki kiek vairuotojas
> nuvaziuoja..(?).. nevertinama kiek automobiliu vairuojama..  kaip ir
> sakiau.. mano seima su vienu auto tenkina visu poreikius.. jei turetume
> 2 auto.. rida atatinkamai automobiliui tektu mazesne(TUV statistikai)
> nepaisant bendru seimos nuvaziuotu km(tavo statistikai)..

Kalba eina apie tai, kad netgi automobilistų mėgėjų vidutinė metinė rida
~21000-22000km (t.y. žymiai mažesnė, nei tau atrodanti normali 30kkm rida).
Tai yra aritmetinis vidurkis, kuris vėlgi nenupiešia pilno paveikslo.. Pvz.
iš pateiktos statistikos matosi, kad įsigyti nenujotą automobilį su
10-15000 km metine rida galimybė kur kas didesnė, nei užvaikytą su 50000km
metine rida, nes tokių automobilių rinkoje turėtų būti ~8k. daugiau.

P.S. aš ne matematikas ir ne statistas, čia tik šiaip blevyzgoju.