Tema: Re: eGzpertams Y pagElba :)
Autorius: Pi.
Data: 2011-12-13 11:39:49
o siaip tai.. padugnes ir tavo statistiku lyginti negalima..
nes... TUV pateikia automobiliu ridas..  o tu pateiki kiek vairuotojas
nuvaziuoja..(?).. nevertinama kiek automobiliu vairuojama..  kaip ir
sakiau.. mano seima su vienu auto tenkina visu poreikius.. jei turetume 2
auto.. rida atatinkamai automobiliui tektu mazesne(TUV statistikai)
nepaisant bendru seimos nuvaziuotu km(tavo statistikai)..

 turbut turint du auto net sumazetu sumine rida..

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.v6e5njtvtskzlc@tomas2...
On Tue, 13 Dec 2011 09:14:37 +0200, Pi. <juobar@googlomailas.com> wrote:

> o lietuvis kur daugiau vaziuoja:)?

Kosmonautams pateikiu šiek tiek statistikos. Prieš porą metų buvo atlikta
@utos konferencijos apklausa apie metines ridas.
Horizontali ašis - ridos, vertikali - šoferiukų tiek nuriedančių per metus
skaičius. Tendencija aiški. Dar įvertink, kad respondentai - save laiko
automėgėjais, taigi ridos tikėtina didesnės nei nemėgėjų.