Tema: Re: c klase
Autorius: Ozas
Data: 2011-11-25 11:43:05
pas mane su mb panashu garsas. Rimo servisas nusiunte i servisiuka
naugarduko g. (prie 100-ojo numerio, variklistai) Tie paklause, nelabai ka
ishgirdo, ir pasiule 2 variantus: arba patikrinti visus purkstukus ar ne jie
kala uz 500lt (su sureguliavimu), arba palaukti kol kals garsiau. Kol kas
nedariau nieko. dar galima nuvaziuoti pasikalbeti su oro srautu.

--
Ozas

MB w202 2.2 CDI '98
V850 T5 2.0 '94