Tema: Re: c klase
Autorius: Ozas
Data: 2011-11-23 11:08:03
O gal zhinai - mano signaturos mb vairo kolonele galima paverzhti? Ar kaip 
kitaip gydomas laisvumas koloneleje?

-- 
Ozas

MB w202 2.2 CDI '98
V850 T5 2.0 '94
MB w140 5.0 '92

"esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message 
news:ja15lk$kma$1@trimpas.omnitel.net...
> pirk geros bukles automobili ir variklio remonto kaina nebus svarbu. 
> nebent zadi vaziuoti koki milijona. paprastai rimti mercedes pirkejai 
> kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes mercedes tam atsparus. jie 
> kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi seimininka, nes niekas 
> taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas. detalizuoti galima pora 
> valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus.
>
> toliau einam prie silpnesniu vietu:
> 1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita 
> tvarkoma palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas 
> arba sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal 
> perimetra - arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir 
> kitos tipines vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos 
> ypatumas, ne konkretaus gamintojo).
> 2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, 
> jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant 
> susidevejusias dalis.
> 3) m104 varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali privesti prie 
> rimto remonto, bet detaliu nezinau. jei renkiesi 2.2, neaktualu.
> 4) dyzeliai - jei pirksi 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera, jei kitoki 
> varikli, tai visos tipines lucas siurbliu bedos (apie cdi nerasau, nes 
> pagal tai, kokius linkus davei, tu i juos net neziuri). prirasyta apie tai 
> kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio noretusi. bet dabar jau 
> ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe keturzenkles, bet 500 
> vis dar virsija).
> 5) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 
> savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet 
> uzmesti aki verta, ar nera nuotekiu.
> 6) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines 
> bedos su jungikliu. pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu.
> 7) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, 
> kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. 
> bet paklausyti nepakenks.
> 8) m104 varikliuose - kronsteinas, laikantis periferija, megsta pavargti 
> ir skilti. bet renkantis tai, ka nurodei, nera aktualu.
> 9) kai kas sako, kad pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai joje 
> visos detales vis dar gimtosios. praktika sako, kad vienkartinis 
> 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad pakaba gali buti 
> problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai perrinkus pakaba 
> musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba fantastiskai, 
> bet cia tikrai stiprioji mercedes puse.
> 10) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas 
> aprasytas cia 
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193
> 11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus 
> susidevejimo, pvz. issedetos sedynes girgzda ir t.t., ir pan.
>
> dar siek tiek rasi cia:
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=56&id=96913#96918 
> (yra keletas linku i senesnes temas, jei bus azarto vartyti).
>
> pradziai gal tiek, jei, ka rupi suzinoti, tai klausk.
>
>
>
>
> "Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message 
> news:ja14jm$je4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Labas,
>>
>> kokios silpnesnes senesniu c klases vietos? Ieskomas apynormalios bukles 
>> sedanas, pvz:
>> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-220-w202-sedanas-1994-0122426475.html
>> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-250-w202-sedanas-1993-0121845223.html
>>
>> Pageidautina benzas-dujos, bet tinka ir dyzelis, jei nebrangiai taisomas.
>
>