Tema: Re: c klase
Autorius: Fanas
Data: 2011-11-16 22:27:37
Dekui, einu paskaitinet foruma pradziai :)

"esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message news:ja15lk$kma$1@trimpas.omnitel.net...
> pirk geros bukles automobili ir variklio remonto kaina nebus svarbu. nebent 
> zadi vaziuoti koki milijona. paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai 
> demesio i metus ir rida, nes mercedes tam atsparus. jie kreipia demesi i 
> bukle, komplektacija ir buvusi seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, 
> kaip blogas seimininkas. detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad 
> daugmaz principai aiskus.
> 
> toliau einam prie silpnesniu vietu:
> 1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma 
> palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba 
> sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - 
> arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines 
> vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne 
> konkretaus gamintojo).
> 2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, 
> jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias 
> dalis.
> 3) m104 varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali privesti prie 
> rimto remonto, bet detaliu nezinau. jei renkiesi 2.2, neaktualu.
> 4) dyzeliai - jei pirksi 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera, jei kitoki 
> varikli, tai visos tipines lucas siurbliu bedos (apie cdi nerasau, nes pagal 
> tai, kokius linkus davei, tu i juos net neziuri). prirasyta apie tai kalnai, 
> trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio noretusi. bet dabar jau ir 
> remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe keturzenkles, bet 500 vis 
> dar virsija).
> 5) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 
> savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti 
> aki verta, ar nera nuotekiu.
> 6) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos 
> su jungikliu. pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu.
> 7) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, 
> kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. 
> bet paklausyti nepakenks.
> 8) m104 varikliuose - kronsteinas, laikantis periferija, megsta pavargti ir 
> skilti. bet renkantis tai, ka nurodei, nera aktualu.
> 9) kai kas sako, kad pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai joje 
> visos detales vis dar gimtosios. praktika sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 
> litu idejimas leidzia pamirsti, kad pakaba gali buti problemine sritis is 
> viso. zmones taip sako: normaliai perrinkus pakaba musu keliais ji turi 
> laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba fantastiskai, bet cia tikrai 
> stiprioji mercedes puse.
> 10) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas 
> aprasytas cia 
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193
> 11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus 
> susidevejimo, pvz. issedetos sedynes girgzda ir t.t., ir pan.
> 
> dar siek tiek rasi cia:
> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=56&id=96913#96918 
> (yra keletas linku i senesnes temas, jei bus azarto vartyti).
> 
> pradziai gal tiek, jei, ka rupi suzinoti, tai klausk.
> 
> 
> 
> 
> "Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message 
> news:ja14jm$je4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Labas,
>>
>> kokios silpnesnes senesniu c klases vietos? Ieskomas apynormalios bukles 
>> sedanas, pvz:
>> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-220-w202-sedanas-1994-0122426475.html
>> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-250-w202-sedanas-1993-0121845223.html
>>
>> Pageidautina benzas-dujos, bet tinka ir dyzelis, jei nebrangiai taisomas. 
> 
>