Tema: Re: c klase
Autorius: va
Data: 2011-11-17 21:36:51
Ok.
P.S. pries pora metu konkreciai tasai auto buvo beveik idealios bukles, man
paciam pora menesiu tarnavo kaip pakaitinis. Bet karta sugalvojo seimininkas
ziemai uzdaryti ji i metalini garaza, ir kiek pamenu, lygtai dar brezentu ar
kuom uzdengti. Pavasari rado surudijusiom arkom ir dureliu apaciom.... :(