Tema: Re: Oro filtras
Autorius: svyt
Data: 2011-10-23 15:53:54
ai, oro,tai tas pats kuri desi, pigesni turbut tik kiek greiciau reiks keist
(as kai taupau isvis oro filtro neskubu keist) kuro tai nejuokauciau, oro
tai ziema galima isvis nedeti, arba deti ''sportini'' kas yra lygiai tas
pats, tik mezio lapu neitrauks.
be visu minetu priezasciu yra toks dalykas kaip imones firmos zenklas, kurio
deka tas pati preke pabrangsta labai stipriai, tad vienareiksmiskai sakyt
kad tas ar anas geresni negalima, nors dazniausiai geras geros firmos vardas
yra kaip kokybes zenklas prekei.Bet siaip padelku laikais tas irgi nebe
visada rodiklis.

--
vyt/ /