Tema: Re: Oro filtras
Autorius: Ramus
Data: 2011-10-23 14:58:00
Ne apie LEAN kalba ir ne apie Toyota kokybę, dėl kurios nematau didelių
problemų.
Apie tai, kad lenkiška produkcija analogiška vokiškai kokybe, tik pigesnė
dėl mažesnio darbo užmokesčio. Kas yra teiginys be pagrindo..

Mano atveju pramio iniame objekte šildymo sistemą projektavo ir montavo 2
įmonės:
1. Izobara. Lietuviška, atrodė, kad turi būti pigu.
2. Olandų įmonė. Brangu?

Finale olandai (dirbo irgi olandai, ne lenkai) buvo pigesni, greitesni ir
kokybiškesni.