Tema: Re: eilini kart: Terpentino langu skystis
Autorius: Renookas
Data: 2011-10-11 13:18:41
jo, nese.... bet bandei ji pauostyti?:) as specialiai maximoje pauosciau.
atsoko noras ji isbandyti net:)

"Korke"  parašė naujienų news:j6um8f$cea$1@trimpas.omnitel.net...

Na matyt visi skirtingus vabalus sugeba numust :)
As kaip nemegejas langu valyt (matyt del to, kad nemegejas purvint), tai
nuo balandzio gal tik kokius 3l sunaudojau to melyno DAC'o vasarinio.
Man vien kvapas imponuoja ju, tiek zieminio buvusio "vaisiu" tiek sitas
kramtoskes. Valytuvai elekentarus bosh'ai bananai, stiklas kaip
stiklas... valosi. Dauguma vabalu kazkodel man i kebula, o ne i stikla
zudosi, auto planu kas 2-3 savaites, tai nereikia skrebent su atviortke
prikepusiu per pusmeti vabalu.
Aisiu ermitazan muset uzsipirkt ziemai, nes kaip tik reik kazkur isleist
pinigus ermitazo.
Savaitgali maximkej buvo -40% autoprekems, maciau nese ta Automos ir /ar
Atlant langu plovikli, tiesa net neziurejau po kiek jis. Nes castrol'is
buvo visas rankas uzemes kaip uz tokia kaina :)